Kızçeler oğluşum bir yaşına giriyor 15-20 kişi filan var menüm şu şekilde ; Sarma,Kuskus salatası,Patates salatası ,Tatlı -tuzlu kurabiye,Milföy,Pasta ve belki çiğköfte sizce yeterli mi çeşitlendireyim mi çocukla tek başıma hazırlıcam sadece pasta almaya giderken anneme bırakıcam onun dışında bebe benimle olacak ve tekrar bi süpürüp silme işim var sizce menü nasıl