baykuskiz_ ayy evet hele ki özlem hem yapmacık hem inandırıcı değil depremzede eltisi üzerinden bir sürü prim yaptı sonra kavga etti gönderdiler ailemiz için alıyoruz villayı diyerek bir sürü prim yaptı sonra tam taşınacağı hafta depremzede eltisini gönderdi şimdi kadın evini tadilata veriyor çocuklarını misafiriyle evde bırakıp eşiyle romantik gece geçirmeye gitmeler her gün yemeği Neslihana yaptırmalar bildiğin kadını kullandı en büyük günah bu ihtiyacı olanı kullandı resmen bide ciddi anlamda Dilan Polatı aşırı özeniyor