Aslkryln 12 günlük bebeğim 9.30 tan 1 e kadar uyumadi ağlamıyor eziyet etmiyor sürekli meme istiyor sütüm mü yetmiyor doyurmuyor mu ,uyumadigi her an neyi var diye düşünüyorum 😑 çevremdekiler çocuk bu uyanıkta kalacak tabi çok kafana takıyorsun diyorlar
Zeyneppppp Aslkryln bizde 1 ay 4 gunluguz 2. Haftadan itibaren bütün gece uyanigiz bez takibi yapıyorum bezleri yeterli dün aşı olduk kilo alimida iyi hemşireye sordum normal uyumamasi kilo alımı da iyi mama verme sakın doyuyor her bebek bir degil dedi hiç uyumayan çocuklar bile var demişti. O yüzden bende takmıyorum saldım iyice alıştım zaten uykusuz kalmaya 😅
Ezgi63 Yenidoğan bebek günün çoğunluğunu uyuyarak geçirir. Mideleri küçük olduğu iÇin çabuk doyup çabuk da açıkırlar . O yüzden aç olabilir . Bol bol emzirin o yüzden . Sarılığı da engellemiş olursunuz