minikoglummmmm 8. ayına girdikten 1 hafta sonra kadar oturmaya başladı oğlum, emeklemeyi de 11 aylık yaptı. Şimdi 1 yaşında yürüme yok daha koltuklara tutunuyor 1-2 adım belki gidiyor ve düşüyor. Yani endişelenmeyin onlar ne zaman isterlerse otururlar, emeklerler ve yürürler. Ben de sizin gibi endişeleniyordum ama gördüm ki onların keyfine bırakmak gerekiyormuş 🥰