Elika00 el açması tadında börek tarifi var. Yufkacıdan yufka alıyorsun.
Ortadan ikiye bölüyorsun yarım ay gibi.
2 kaşık nişasta, 1 kaşık sirke,1 bardak sıvıyağ,1 bardak sofayı karıştırıp sos yapıyorsun.
Yarım ay şeklindeki yufkalara sostan sütünü istediğin içten koyup kol böreği gibi sarıp tepsiye döşüyorsun. Kalan sosu üstüne sür güzelce. Fırında 175 derecede ağırdan pişsin mis gibi oluyor. Böreği akşamdan yapıp misafirlerin geleceği zaman fırına verebilirsin. Ben vaktim olmadığı zaman kaşar,tulum peyniri ve pastırmalı iç hazırlıyorum. Vaktim varsa kıymalı ya da patatesli. Hepsi çok güzel oluyor