BuzluKahve Denooomii Makine kullanmadan kestirin sadece makasla. Benim oğlum da öyle, bebek kuaförüne götürüyorum şu koltuğu uçaklı arabalı falan olanlardan. Orda onlarla oynarken makasla kesiyorlar.
Damla29 Denooomii 32 aylık hala kestirmez makine ile şacını mecbur makas ile kestiyoruz aglıyor öbür türlü makasla kestirin biz 2 ayda bir kestiyoruz
mobesebesir Denooomii ne makine ne makas hepsinde salya sümük ağlıyor yapacak bisey yok kestiriyoruz 19 aylık 6 kere kestirdik hepside faciaydi
Birdunyabircennetannesi 23 aylık ve saçları uzadı yine savaş yine 🤦 Eşim 3 numaraya vurduralım durmuyor diyor her seferinde Ve her seferinde yapma bir şekilde durdur diyorum 😅