Deletedmom_56 çocuklar için bireysel emeklilik 200 tl. Bireysel emeklilik hesapları var, hem devlet katkı veriyor hem her şeye yatırım yapılabiliyor dolar altın borsa vs vs. Ben herkesin bireysel emeklilik hesabı olması taraftarıyım. Benim kendi kişisel bireysel emeklilik hesabıma bu sabah baktım 14 bin yatırmışım şimdiye kadar 39 bin olmuş getirisiyle beraber. 2 yıldır birikiyor orda , daha evvel 7 yıl biriktirdiğimi cektim tarla aldım çocuklarım için yatırım olsun diye. Şuanda da evde herkesin bireysel emekliliği var. Doğumda gelen takıları da bozdurmayacağız ikisininkinden de ayrı ayrı duruyor. Eşim 20 bin maas alıyor, tek maaşız suan.