Kızım 16 aylık. Birkaç kere parkta diğer bir çocuğun elindeki yiyeceği almaya yeltendi, izin vermedim. Dün de yine parktaydık, bir çocukta şeker vardı, bizimkini gördüm koşturuyo çocuğa doğru şekeri alacak -ki normalde yediği bir şey değil, yiyecek olması yeterli gitmesi için- çocuk da fark etti koşmaya başladı. O önde, arkada kızım, en arkada ben koşturuyoruz. Seyirlik manzara😅 Neyse yakaladım kızımı aldım kucağıma, çığlık kıyamet tabi. Uzaklaştırdım, sakinleştikten sonra konuştum, başkasının yemeği alınmaz diye ama beni pek takmış gibi durmuyordu🫠
Bu geçici bir durum mu? Şu an ayı henüz bunu anlamaya ve uygulamaya uygun değil mi? Bir şeyi yanlış mı yapıyoruz? Ne yapmak lazım? 👀