2 ay 20 gunluk bebegımız emmedıgı surede hep elını yumruk yapıp agzına sokuyor. Ellerini tanıma surecı bılıyorum ama mıkrop bulasırsa dıye de korkuyorum. Sureklı ellerını yıkıyorum. Baska ne yapabılırım önerisi olan var mı? Bır de nezmna kadar suruyor acaba bu durum?