Frezya26 Doğum izni raporumda bitiş tarihi 30 Mayıs yazıyor. 30 mayısta raporlu muyum yoksa 30 mayısta çalışmam mı gerekiyor? Bilen varsa yazabilir mi?
benkosarim Frezya26 30mayista çalışmanız gerekiyor öğretmen olmaya gerek yok tüm sağlık raporları o şekildedir
ElifDurucuk Ben o gün raporlu oluyoruz diye biliyorum. Benim 3 ocaktı mesela 4 ocakta işbaşı dedi müdür yardımcımız
baykuskiz_ ElifDurucuk sizin mudur yardımcıniz yanlis soylemis raporun bittigi gun ise baslanir o gun raporlu degilsinizdir
annecikbebecik Şu an müdür yardımcımla konuşuyoruz o gün izinli sayılıp ertesi gün başlangıcının yapılıyormuş