Marmara adası merkezde yazlığımız var.. avsa adası gibi kalabalık değil plajları falan cok güzel sahil boydan boya caybahcesi cocukla hem denizde hemse aksamları sahilde cok rahat edersiniz araba yok en güzeli yollarda.. merkeze mi gelmek istiyorsunuz yoksa çınarlı , saraylar vs gibi köylerine mi ( köy dediğime bakmayın oralarda col güzel plaj parklar vs) merkezde sunlıght , hotel mola , sato , ada palas güzel mekanlar. Birde ordakiler evlerini kiraya veriyorlar o daha hesaplı oluyor