SedaaDemir biraz genetik olduğunu düşünüyorum ve cilt yapısıyla alakalı ama tabi önlem almakta fayda var yine de bol su içmek ve sürekli nemlendirmek 36 ya kadar hiç olmadı 36 dan sonra bir anda çatladım 40+5 te doğurdum o zaman gördüğümde çok tuhaf olmuştum ama şimdi onlara baktıkça mutlu oluyorum hamileliğimi hatırlatıyor bebeğimle aynı bedeni paylaştığımız günlerden bir hatıra olarak görüyorum çatlaklarımı seviyorum 😍