Deryak52 Aynen anne bebek ölümleri o yüzden çok olurmuş ama ilmini bilen kadınlar karnın üstünden bebeği çevirirlermiş, normal doğum pozisyonuna gelirmiş bebek ama onunda sakat doğma riski yüksekmiş, eskilerden kolu bacağı sakat doğan çoğu b bebeğin sebebide o sanırım. Şimdilerde doktorlarda onu biliyorlarmış ama riskli oldugu için yapmıyorlarmış, riske atmayın sezaryen yapıyorlar.