Kızım 2.5 aylık bizde elektrikli ana kucağı var biz çok memnunuz kızım gündüzleri hep onda bazen kendi kendine de uyuyor biz almadan önce doğar doğmaz alıştır yoksa istemez demişlerdi bizde hastahaneden getirir getirmez koyduk dediğim gibi çok sevdi bizde 4moms var