Hamileyken karnımda çatlaklar oluştu kilo aldığım içinde bacaklarımdada aynı şekilde var bebeğim 4 aylık oldu ama hala çatlaklarımda bir açılma yok kıpkırmızı öyle duruyo yazın tatile gidelim diyo eşim ne elbise giyebilirim ne mayo aşırı derecede öz güvenimi yitirdim hadi kiloyu kabullendim ama bu izler için ne yapabilirim 😭