irem25 ben bezsiz dolastirdim, benim bebeğim de çok hareketli ama pisigin geçmesi için hava alması da etkili, daha hızlı geçiyor, zaten doktor belli kremler de vermiştir onlardan da kullan ıslak mendil yerine suyla temizle. Normal zamanda da günde 10-15 dk havalandir açık dursun pişik kremi de kullanırsan bidaha tekrarlamaz🤎