Sağlık ocağından daha önce monovit damlayı kullandım ardından tera D3 damlayı yazdılar fakat öğrendiğim kadarıyla içeriği iyi değilmiş ve çoğu anne kullanmıyormuş sağlık ocağından yazılanları. Bugün de kan ilacı olarak vegaferon yazdılar. Sizler hangi damlaları kullanıyorsunuz anneler fikir verin lütfen.