4.5 aylık kızım ve ben hasta olduk doktora götürdüm ilaç kullanıyoruz kızım daha iyi ama ben hiç iyi değilim burnum fena bi tıkalı bi açılıyor. Ara ara ateş basıyo ara ara üşüttürüyor emiyor diye ilaç da alamıyorum. Limon sıkıp içtim nane Şimon falan hiç bişe etki etmedi. Napsam çabuk düzelirim?