Arkadaşlar doğumdan sonra kanamalarım sürekli devam ediyordu kontrollere geldiğimde bişey göremediler bugünkü kontrolümde içimde polip olduğunu söyledi doktorum temizleyip biopsiye gönderdiler sonucu bekliyorum aranızda böyle bi durum yaşayan var mı?