Merhabalar oğlum 2 yaşını doldurdu 16 gündür tuvalet eğitimimiz devam ediyor çişte bir sıkıntı yok ilk günden beri gece tuvaletini tutuyordu yatağa çok fazla kaçırmadı gün içindede ilk 3 4 gün zor geçti şuan iyiyiz ama gelelim kaka yapmasına kabız değil yemek düzenide beslenmeside çok yerinde ama yapmaya gelince büyük tuvaletini yapmıyor psikolojik bunu yaşayan anneler yardımcı olurmusunuz neler yaptınız bu konuyla ilgili