Bazı sağlık ocağı hemşireleri gerçekten sıkıntılı bende güvenmiyorum onlara, hamileyken tansiyon ölçürtmüstüm bana tansiyonun 18dedi gebelik zehirlenmesi mi dedim yok birsey olmaz demişti. Eve gelene kadar ağlamıştım o gün tansiyon aleti alıp 2hafta boyunca evde tansiyon takibi yaptım 12nin üstüne hiç çıkmadi yanlış mı ölçtü, umursamada mı anlamadım ama beni panik yaptırdı