Kizlar oğlum 2 yaş 5 aylık bugünlerde testisleri en aşağıda olmadığını farkettim sanki hareket ediyor ortalara doğru çıkıyor bu normalmi olması gereken yer en aşağıda diye biliyorum bu konuyla ilgili hiç bir bilgim yok randevu aldım bugün gideceğim ama sorun varmı diye buraya sormak istedim