seizetheday ben sızın bebegınıze neyı nasıl verdıgınıze yorum yapmadım genel bır bılgı paylastım.Ayrıca yorumunuzdakı saldırgan sekıldekı boş yorum yapma kısmı sanırım sıze cok normal gelıyor. Neyse bunu tartışamıcam daha yazdıgınız yoruma bile ne gibi bır uslupsuzluk var dıyorsunuz. İyi gunler