Nereleregidem edabolukbasi bizimki kanamadı ama kızarıklık vardı tam aşağı iki dişin arasında. Kan mi gördünüz
Symugr edabolukbasi kanayarak cıkanları bnde duymuştum. 1 aydır bnm bebegm de eli agzında yeri de belli ama cıkmadı bi türlü kac gün sürer bu ateş agrı huzursuzlk
edabolukbasi Ucansupurge diş çıkarıyormuş doktora geldik alımız vardı diş dedi eli ağzında olduğu için kanatmış Denizanasi92
edabolukbasi Symugr kanayarak çıkmıyormuş aslında diş patladığı için eli sürekli ağzında bizimkinin o kanatmış ama diş geliyor bardağın kenarını dokundurdum çıt çıt ediyo
Symugr edabolukbasi bz de bekliyorz 4 gözle görünürde yok ama bardak da canını actr dye bakmadm elimle bakyrm genelde
edabolukbasi Symugr ay bilmiyom ki bu sabah farkettim bende kan olmuştu elleri üstü baktım kanıyor ama nasıl ağlıyor sonra aşımız vardı bugün doktorda gördü çıkıyor dedi eve gelince bardakla dokundum çıt çıt ediyor 😂