Defne1790 Herkese iyi pazarlar 3,5 aylık bebeğim var ve her beslenmeden sonra kusuyor çok şiddetli değil ama çıkarıyor doktorumuz reflüden şüphelenip ilaç verdi ama devam ediyor aynı sorunu yaşayanlar var mı
Minikfarem Defne1790 kuzum benim oglumda ayni bende ilac kullandım ama hicbir etki etmedi en sonunda Bebelac thickener kivam arttirici aldim her mamasina katiyorum ve mucize gibi kusmasi gitti hergun kac makine camasir yikayip kurutmaya calisirdim anlatamam sana 🤦
Oglusum5357 Defne1790 2 gündür bnm bebegimde öyle bgun belki 10 kez kustu 3 tanesi cok siddetliydi korkmaya başladım artık 😔
1100210182 Defne1790 eğer kusmanın yanında kakada yeşillik mukus ya da kan var mı bebeğiniz huzursuz bir Bebek mi bir de bunlara bakın eğer bunlarda varsa bebeğiniz alerjik olabilir
AylaM46 Oglusum5357 benim kızımda 3buçuk aylık normal kusardı beslenme sonrası ama dediğin gibi 3gündür o kadar çok kusuyor ki anlatamam üşütmüş olmaktan çok korkuyorum 😢
nagehanyorulmaz kıvam arttırıcı mamalar var emdikten sonra kaşıkla verilen benim yiğenimde reflü vardı dr bebelac thickener yazdı onu aldıktan sonra kusması kesildi. Bir deneyin derim
kiliclar [bilinmeyen] emiyorsa bebelac thickenar güzel bir ürün anne sütüne katıp veriyorsunuz midesini ttuyor kusmayı önlüyor.