1453Abcdefg 7 ay 23 günlük son bi haftadır devamlı ağlıyor hiç baş edemiyorum cok yoruyor hbi iş yaptırmıyor bana. Sizinkiler ne durumda. Geçici bi bu durum ne diyorsunuz
Ozra 1453Abcdefg diş yüzünden olabilir benimdr öyleydi hala daha öyle bugün 8 ay 2 günlüğüz atak haftasıymış
Balyanaakannesiii 1453Abcdefg en zorlandığım ay canım sabret 8. Ayda bizim burnumuzdan gelmisti sonradan cok güzel seyler öğreniyorlar sabret bu geçici bi süreç
seizetheday 1453Abcdefg dişi çıkıyordur kesin aynı şeyleri yaşadım 2 hafta gece gündüz ne doğru düzgün uyudu ne de yemek yedi sürekli kucak istedi belirtileri var mı
1453Abcdefg Balyanaakannesiii gerçekten mi korkuyorm hep böyle kalıcak diye. Asla durmuto kendi basına
Balyanaakannesiii 1453Abcdefg yok yok merak etme geçiyor dis,atak ve hastalık durumlarında huy değiştiriyorlar ben 4. Ay atağından korkuyordum onda bisi yasamadık en zorlandığım 8.ay atağıydı kim gelse evden kacıyordu size kolay gelsin diyerek 🤣