Doğum işi kısmet bence. Ben normal olacak diye hazırlandım, sağlık sorunları nedeniyle zorunlu sezaryen oldum maalesef.
Şimdi yine hamileyim, düşünce içim daralıyor acaba sezaryen mı olacak yoksa normal mi diye 😔
Sezaryen oldum ben ama çok şükür herşeyi çok güzeldi, hastane personelinin ilgisi bile.
Allah iyi & vicdanlı insanlar ile karşılaştırsın bizleri