Kızlar kızım 28inde 9 aylık olacak. Ne kadar ek gıda da yedirsem maksimum 2 saat olunca emmek için üstüme atlıyo. Geçen gün kınaya gittik orda hareketli ortam falan olunca 5saat emmeden durdu bisküvisi falan vardı onları yiyip karnı doyunca beni de az görünce emmek aklına gelmedi. Ama şimdi evde sürekli emmek istiyo bu kadar sık emme isteyince de adam akıllı süt gelmiyo tabi sinirleniyor. Sizce de can sıkıntısından mı emiyo bu bebe