Annesi23 Önümüzdeki hafta Didim e otel rezervasyonunumuz vardı fakat havalar berbat gidiyor bildiğiniz üzere. Özellikle Ege tarafındaki annelerimiz oralarda durumlar nasıl siz olsanız gider miydiniz iptal etmek daha mı mantıklı olacak? O kadar da beklemiştik bu tarihi çok çok üzüldüm 🥺
Bhr28 Annesi23 Didim de hava kapalı ve yağmurlu maalesef . Haftaya da yağmurlu gözüküyor . Ancak hava soğuk değil . Kapalı olsa da pek yağmur yağdığı söylenemez . Denize girenler var . Ancak su daha soğuk . Haziranın ortalarına doğru hava daha iyi oluyor . Bu arada akşamları serin oluyor .
Bhr28 Annesi23 Didim de hava kapalı ve yağmurlu maalesef . Haftaya da yağmurlu gözüküyor . Ancak hava soğuk değil . Kapalı olsa da pek yağmur yağdığı söylenemez . Denize girenler var . Ancak su daha soğuk . Haziranın ortalarına doğru hava daha iyi oluyor . Bu arada akşamları serin oluyor .
momys305 Annesi23 antalyada yaşıyorum ve ayağımı daha denize sokmadım bile😒 geçen sene mayıs ayında iki defa denize girmiştim bu yıl gerçekten burası bile ısınmadı sadece turistler denize giriyor. Gündüzleri daha şort etek bile giymedim ben eserse üşütmeyim diye, akşamları zaten hırkayla gezebiliyoruz anca. Bu yıl yaz gelmek bilmedi bir türlü sadece gezmek dinlenmek istiyorsanız gidebilirsiniz ama deniz havuz için üşüyebilirsiniz ege daha serin oluyor çünkü😕
Hellobello Annesi23 didim denizi soğuk oluyor gerçekten, bir yandan da tatile ihtiyacımız var diyorum, biz de haftaya antalyaya gidicez denize girerim soğuk olsa da ama havalar keşke daha iyi olsaydı bebiş inş hasta olmaz
3310umbozuk Otel olduğu için sıkıntı olmaz diye düşünüyorum, hava güzel oldukça çıkarsınız yoksa sadece otel tatili olur
Annesi23 3310umbozuk yani eğer soğuk olursa havuz vs karıştırmayp çevre illeri vs gezeriz diyorum ama
Annesi23 Bhr28 biz pek denizci değiliz aslında havuza girebilecek seviyede olsa bizim için yeterliydi
Bhr28 Annesi23 ben bu hava da havuza da giremem 😅 ama gün içerisinde güneş çıkıyor . O saatleri değerlendirebilirsiniz . Mutlaka gelirken yanınızda hırka getirin çünkü akşamları serin oluyor .
Annesi23 momys305 bizde geçen yıl mayısın ortasında çok güzel bi tatil yapmıştık buna güvendik ama bu yıl maalesef böyle oldu işte
Denizpasam Biz de 14 haziran günü için yer ayırttık otele, bakalım nasıl olacak havalar, 4 buçuk yaşında oğlum var inş üşütmeyiz. Temmuz Ağustos fiyatları çok yüksek geldi haziran ayına ayırttık mecbur