Merhabalar geçen sene benim de boyle postum vardı, artvin merkezdeki lojmanlar cok eski ve kalmak ocon tadilat gerektiriyor, kiralık evde yoktu o tarafta biz şuan Hopa dayız lojman yok burada ama sahil kasabası oldugu icin ve bebegimde 3 aylıkken buraya geldik ve yeni ev olması beni çok mutlu etmişti