Ozge12-12 Fizyoterapist biraz abartmış sanki, gereksiz korkutmuş gibi. Teyzemin oğlu yaşında daha anca bir yerlere tutunup kalkmaya başladı, hiç emeklemedi, emeklemeden yürüyen bebek çok fazla, her bebeğin gelişimi gerçekten çok farklı aylık kontrollere de götürüyormuşsunuz anormal bi durum olsa doktoru gözlemlerdi zaten, ondan önce biz anneler anormal bi durum olduğunda hemen farkediyoruz, evet bazen gereksiz yere çok inceleyip sorun ediyoruz bazı şeyleri ama ben sizin oğlunuzda da benimkinde de bir sorun olduğunu düşünmüyorum, Allahım hepsine sağlıklı sıhhatli ömürler versin 🌸 biz elimizden geldiğince fiziksel zihinsel gelişimlerini destekliyoruz ama neyi ne zaman yapacaklarına onlar karar veriyorlar sağlıkla büyüsünler 🙏🏻🥰