kayraninannesiiii Bende Bursa da yasıyorum,1 tog luk kısa kollu uyku tulumu aldım.İçine sadece uzun kollu zıbın gıydırıyorum.Oda sıcaklığı 22-23 derece.
Sizin bu 2 tog a benzıyor.Kısa kollu olduğu için tulumunuz,uzun kollu zıbın gıydırmenız yeterlı dıye dusunuyorum.Üstüne birşey örtmeyin.Ensesını ve göğsünü kontrol edin gece,eger üşümemişse böyle devam ☺️☺️