Kızlar bebeğim 8 aylık dönmeyi ögrendigomfen beri asla üzerini örtmüyor evimiz sıcak uzun kollu zıbın üzerine gecelik takımınk giydiriyorum altınafa hava soğuk sa külotlu çorap 🤦🏻♂️bilmiyorum yanlış mı yapıyorum bu ara herkes çorapsız yatır diyor ya üşürse yazın uyku tulumu olur mu bana fikir verin lütfen