efe_cigdem biberonu delinmiş olabilir mi? Ya da deliği az geliyor? Benim kızım da sadece ek gıda yemeye başlamıştı, alıştırma bardağının ucunu kontrol ettim dişi ile yırtıp deliği büyütmüş çok fazla aktığı için de yememeye başlamış, ondan önce de biberonla içmemeye başlamıştı, alıştırma bardağı ile verince gayet güzel içmeye başladı mamasını, 7 aylık oldu kızım da 2 öğün ek gıda yiyor geri kalanının da mama içiyor 😊