Kızlar selam ,6 aylık bebeğim var ,boynunun alt kısmı kızarmış,bi geçiyo sonra yine başlıyo,bu durumu yaşayan varmı neden olur,haftya doktora gittiğimde sorucam ama öndn bi fikir ediniyim dedim,egzama bildiğim pütürlü oluyo,bu pişik gibi deri kızarıyo anlamdm gitti niye oluyo