2 ay 26 günlük oğluşum abisi ben yaklaşık 1 aydır salgın hastalığa yakalandık grip öksürük eklem ağrısı geçmek bilmiyor ve 3 gündür de miniğime bulaştı ne gece ne gündüz ağlamaktan öksürükten ve burun tıkanıklığından durmuyor ne yapmalıyım 😔doktora götürsem küçük diye ilaç vermez diye düşünüyorum benim durumumu yaşayanlar var mı kızlar 😥