Yeniibianne canım bugün doktora gittim.Baya azalmıştı zaten suratında.Bu tür şeylerin yeni dogmuş bebeklerde cıkabilecgini korkmamam gerektiğini söyledi.Krem yazmadı 3 ayına kadr hepsi gecer.Ben yeni dogan bebkleri ergen gibi görüyorum kulak akıntısı vajinal akıntı memede şişme bunlar olabilecek şeyler anneler korkmasın panik yapmasın dedi.Alerjiyi sordum olmaz şimdi bu bekte dedi 6. Aydm sonra bebeklerde alerjisi varsa çıkar dedi.Senin bebegin nasıl düzelme var mı?