Yeniibianne benim kızım 18 aylık üç haftadır bu şekilde kızarıklık olusuyor yüzünde , ensesinde, gerdanında oluyor ve çok kaşınıyor. Doktora gittik cilt kuruluğu yada sıcaktan oluyor dedi. Kafası da çok kasınıyor ayrıca. Bit mi diye kontrol ettik yok bi şey. Alerji doktoruna gittik. Bir seye slerjisi çıkmadı. Krem verdi şurup verdi. Faydası olmadı hala kasınıyor. Ne yapcagımı bilmiyorum ben de.