Kızlaarr zayıflıyorum ve çok mutluyum olmayan kıyafetlerim üstüme olmaya başladı sonunda doğum kilolarımdan kurtuluyorum 2 hafta da -6,100 kg gitmiş bile çok rahat hissediyorum kendimi tabi diyetisyen yoluyla zayıflıyorum önce kendim kaç kez denedim yapamadım böyle eksiler gördükçe daha da hırslanıyorum size de motive olsun 🥰