kivitoannesii eğer çıkarmıyorsa beslenme sonrası, ve 3 saatte acıkıyorsa normaldir. 4 ay 22 günlük 3 saatte 150 cc içiyor bi kere 180 yaptım çıkardı. Bebeğiniz onu kendi ayarlar eğer 150 yedikten sonra çıkarmıyorsa çok gelmiyordur. Ama 3 saat sonunda siz mi veriyorsunuz yoksa o mu acıkıyor. O acıkıyorsa sorun olmaz ama siz illa 3 saat oldu diye acıkmadan vermeyin 💕