Ezgiguney36- Kızlarr günaydınn. 8. Hafta atağındayızz tahmini bu ataklar kaç gün sürüyoor? Uykusundan sürekli uyanıyo elleri ve kolları uyandırıyo ,uykusunda kendini sıkıyo geri uyuyorr, cok yoruldumm🙁
ruveydaensar Ezgiguney36- en uzun süren 4-8.ay diye biliyorum. Bir ay kadar sürüyor. Onun dışındakiler bikac hafta.
xtutku Ezgiguney36- ay benimkide 2 ay üç günlük 2 gündür akşak uyumadan önce 1 saat kadar çok ağlıyor ya
cananhmsre Bizde 2.ay atağındayiz. Perisaniz bide üstüne kolik bebek bizimki. Ne uyuyor ne susuyor. Allah yardımcımız olsun
Alparslanim1 Ezgiguney36- normalde benim oğlumun gündüz uykuları falan iyiydi 1.5 saati net uyurdu . Şimdi 30 dakika taş çatlasın 40 dk da uyanıyor. Uykuya direniyor . Uyutmak için 1 saat mücadele veriyorum . Yarım saat uyuyunca deli oluyorum. Gece sabaha karşı 4 den sonra sağlamakla uykuda kalıyor. 6 da güne başlıyoruz zaten. Ve gece sanki dövüyor muşum gbi ağlama krizine giriyor gece 2 de 3 de konu komşu gerçekten zarar verdiğimi düşünüyordur o derece . Ben şimdi 8. Aydan korkuyorum. En uzun 4 ve 8. Ay sürüyormuş . Biz şimdi 20 gün olduk bu şekilde bakalım bazen sabrım tükeniyor
Yesodiyorlar 2 ay 7 günlüğüz tam 2. Ayına girmeden 3 gün önce başladı 3 gün önce bitti :) huysuzluğu vardı sadece bişeylerden çabuk sıkılıyordu onun dışında siz yapıcı olduğunuz sürece kolay geçiyor 🙏🏻 her bebek bir değil hepsinin süreci farklı ☺️