öncelikle merhaba 8 günlük erkek bebeğim var 6. gününde göbek bağı düştü doktor bir gün sonra yıkayın dedi 8. gün yıkayacaktım normalde yani bugün ama akşam göbeğinde hafif kanama gördüm bu durumu yaşayan var mı evde kantaron yağı falan sürebilir miyim. Doktorum çok kanama olmadığı sürece gelmeme yok dedi ama içim rahat etmedi.