Kızlar dün bebeğimi uyutmuştum etrafını yastıkla çevirdim ama gene de aşmış ve düştü yataktan 5.5 aylık biraz ağladı ama ondan sonra sakinleşti sustu telefondan çizgi film izledi babasıyla oynadı oturdu biraz yürüdü kollarından tuttuk 2 saat uyutmadık ama şimdi baktım kafasında böyle hafif bir yumuşaklık var şişlik var yaşayan var mı daha önce