Nurburakbyk ya bende anlamıyorum niye fazla bırakılsr benim oğlumunda fazla bırıkılmıştı doktor ilkten değil falan dedi sonraki kontrollerde evet fazla ama büyüdükçe toparlar sorun olmaz dedi kendi çocuk doktorumuza sordum oda fazla olduğunu ama sorun olmayacağını söyledi, birde bardak için sizi yönlendirmek istemiyorum ama sonda çıktıktan sonra normal bezleyin dedi doktor bize bizde o şekilde yaptık zaten yarası bu şekilde topladı iyileşti, evet bizede antibiyotik ve calpol yazmıştı kaç gün oldu oğlunuz ameliyat olalı kontrole gittiniz mi hiç, bu süreçten yakın bi zaman da geçtim ve gerçekten o dönemde çok araştırmıştık eşimle. Allah kolaylık versin size ve bebeğinize zor ama geçiyor