Herasry Kızlar bebeğim çok iştahsız 14 aylık makarnavitmadan karadut özü aldım ama yinede değişiklik olmadı. Doktor möllers balık yağı önerdi kullanan var mı ? Neler neler yapıyorum yemesi için 1-2 kaşıktan sonra hepsi çöpe dökülüyor 😒
Deletedmom277 Herasry biz kullanıyoruz 1 aydır olmuştur bu markayı kullananı ama iştahında artma vs görmedim
Maryyy Herasry oglum 5 yasinda 5 yildir kullanmaadigim sozde istah arttirici kalmadi. Sanirim takviyeyle olcak is degil icten gelmesi lazim😐umudumu kaybettim ben
Herasry Deletedmom277 Doktor iştah için olanlar ilaç grubuna giriyor dedi. O yüzden möllers veriyorum bütün vitaminler bunun içinde yesede olur yemesede dedi bana bunu içtikten sonra 2-3 kaşık yemek yemesi yeterli dedi.
Herasry Maryyy Benim kızımda diş patlatıyor 3-4 kaşık en fazla yemek yiyor meyve çok yiyor muz üzüm . Herşey yapıyorum sabah patatesli omlet yaptım domates salatalık peynir felan koydum tabağına mama sandalyesinden aşağı attı az bişey yiyip çikolata yedi 3-4 kaşık 😣
Deletedmom277 Herasry Olabilir doğrudur. Kızım alerjik bir bebek balık yağı olarak doktor bunu verdi daha iyiymiş ocean’dan. Şifa olsun miniklere