Merhaba kızlar bebeğim 3.ayını 2 sün sonra bitirecek.gündüz çok az uyuyor bazen 5 dk en fazla 1-2 saat o da nadiren bu şekilde 3-4 kez uyuyor gece de 2 den aşağı uyumuyor .Asil sorum şu uyurken sıkıyor tekmeliyor ağlıyor ve memeden başka uyumuyor .memeyi de sinirlendiği için kendını çekıyor 3-4 denemede yaklaşık 1 saatte uykuya dalıyor .bu normal mi kafasını sağ sola yağıyor hızlıca sürekli kıvranıyor tekmeliyor gaz sorunu yok ama neden böyle yapıuor anlamadım.ama uyuyunca da ara ara uyanmaları duşunda neredeyse öğlene kadar yatıyor.bi düzene koymak istiyorum ama erken mi olur diş süreci vs var bozulur mu bilemedim