Arkadaslar 6 ay önce sezeryan dogumla bebegim oldu ama ben hiç zayıflayaamadım 30 kilo almıştım kendimide çok kötü hissediyorum radyofrekans ve lenf drenaj pasif jimnastik bu üçlü makinayla zayıflamak istiyorum sizce emzirme döneminde zararlı mı birde sezeryan izime zararı olur mu?