Benim oğlumun testislerinde yok ama pipisinin ucunda alt kısımda bi şişlik var. Doktora gittik enfeksiyon dedi.6 gün hastanede yattık. antibiyotik Tedavisi uyguladı doktor. Tam anlamıyla geçmemişti çıkış yapıldı. Şimdi eskisi gibi şişkin. Acaba enfeksiyon değil de Fıtık mı diye tedirginim bi yandan da. Türkiye’ye gelince ilk işimiz kontrol ve sünnet inşallah.