Benimki de 1 yaş sonrası yemiyor çok zorlanıyorum aşırı derecede üzülüyorum rüyama kadar geliyor bazen eşimle bile tartışmam oluyur bundan dolayı bende balkona pencere kenarına tezgah üstüne nasıl
Yerde modundauım çok isterdim her kaşık da ağzını açsın ama uok değerlerine bende bakacam