Devushka Kızım 6 ay 2 günlük geçen nezle var demişti dr ilaç kullanıyoruz evde iyi gelecek Ne verebilirim başka ayına göre ek gıdaya da geçtik buarada
yaseminnduru Devushka pekmez üzerine zerdeçal serpip veriyorum ben. Ihlamur kekik adaçayı karıştırıp çay yapıyorum. Bir de cevizin arasındaki zar var ya onu kaynatıp süzüp suyundan içiriyorum.
Burcusaydam Devushka ıhlamur un içine ayva yaprağı koyabilirsiniz. Gögsüne hafif sıcak havluda gögsünü yumuşatabilir
Deletedmom277 Devushka ben olsam sadece elma kabuğunu suda kaynatır suyunu içiririm. Bitki çayları 1 yaş öncesi önerilmiyor burda bir anne bebeği sizin aylarda ıhlamur verdi alerji olmuştu
Burcusaydam Devushka benim kızım 5 aylıkken ıhlamur vermiştim doktor demişti istersen ayva yaprağı koyma yine iyi geliyor
Deletedmom277 Devushka geçmiş olsun soğanı ortadan ikiye ayırın uyurken baş ucuna koyun. Kabuklarını soymadan ☺️
thisismylife Deletedmom277 birde o yarısını böldükten sonra karanfil varsa evde saplayın 5-6 tane iyi geliyor nefesi açıyor hırıltı varsa gidiyor 2-3 gün deneyin ama bir anda gitmiyor
MELISSAMERYEM Deletedmom277 bugun doktora gittim ibufen asist largopen verdi evde calpol vardi onu verme dedi dun gece hic uyumadi burnu tikali atesi yuksek suan yavrum gozleri kirmizi yuzu soluk ne yapicam bilemiyorum Allah sifa versin tum bebeklere
biryavuzkusu PonciKom gerçekten çok işe yarıyor gece öksürük krizlerine giriyor benim oğlum soğanı soyup koyduğumda daha az öksürüyor
Deletedmom277 thisismylife evet karanfille daha iyi oluyormuş. Deneyimlemedim evde karanfil olmadığı için ama tekrar öksürük burun tıkanıklığı olursa öyle denerim